Nieuwe stations, de toevoeging van stukken spoorrails en het gereedmaken van de infrastructuur langs het spoor voor het nieuwe treinbeveiligingssysteem van ProRail. Het is koren op de molen van Volker Stevin Kabelwerken Railinfra, gespecialiseerd in spoorÂgerelateerd infrawerk en onderdeel van zowel Visser & Smit Hanab als van VolkerRail.
Nieuwe stations, de toevoeging van stukken spoorrails en het gereedmaken van de infrastructuur langs het spoor voor het nieuwe treinbeveiligingssysteem van ProRail. Het is koren op de molen van Volker Stevin Kabelwerken Railinfra, gespecialiseerd in spoorgerelateerd infrawerk. Projectleider Jeff Gase vertelt over de omvang van railprojecten in dit interview met Insights: ‘Er staat de komende jaren ongelooflijk veel te gebeuren op en rond het spoor en daarmee ook in de railinfra.’ De komst van het nieuwe treinbeveiligingssysteem raakt de hele spoorsector. Hierdoor kunnen onder meer treinen met een hogere frequentie over het spoor rijden en moet de komende jaren elk stukje spoor dat in Nederland ligt worden aangepast, zegt Jeff Gase: ‘En wij gaan daarvoor de kabels leggen’.